2024. március 23., szombat

Zöld szemű lány

 



Egy jó 15 éve amikor az internet volt volt de még közel sem ilyen szinten, 2.5 után egy igazi fenyegető extől ,,könnyes" búcsút vettem (erről majd lehet hogy valamikor hozok valamit 🤔)


Szóval visszaköltöztem a szülői házba ahol laktunk az exszel volt internet de olyan gyors volt, hogy inkább nem használtad 🤣


 Szóval nagy 2.5 éves sebnyalogatás közepette az éjszakák hosszúak igen a nappalok is, mindenki tudja milyen az amikor kész van az ember 🙃 szóval gondoltam felfedezem az internet rejtelmeit, éjszaka bogarásztam a facebookot, találkoztam egy érdekes képpel, belikeoltam (mittudtaménmiaz 🤣)


Néhány perc múlva rám írt a posztolója, ehh mondom úgyis unatkozom beszélgessünk.


 Reggelig beszélgettünk, majd napról napra mindennap. Hívjuk Julinak. 


Juliról egyetlen egy kép nem szerepelt sehol, hetek múltán hát mondom ez akar valamit, végülis nincs kapcsolatban én sem de mi van ha valami szőrös talpú kínai írogat nekem egy Nigériai pincéből...  


Júliánk küldött néhány képet magáról, főhősünk ez lennék én roppant elégedett volt, sőt úgy örült mint majom a farkának 🙃


 Igen ő lesz a feleségem, lezajlott a jövő a fejemben egyszerűen minden annyira klappolt, a stílus a zöld szemek és minden is, majd kaptam egy egész estét betöltő dudás képet, melltartó volt a többit elképzeltem (tudom azóta nagy zsibbadt redflag 🙃)


 Na nem baj ennyi belefér mit számít az hogy reggel a számba veszem este még nem érek a végére, majd megszokom (nem nem volt mázsa 50 szóval 🙃)


Aztán egyszercsak nem beszéltünk, felnézek kapcsolatban hát jó Tamás legalább nem basz át 🤣🤣 (de igen)


Eltelt 2 hét rám írt, ó van öröm van love meg minden 🤣 már nincs kapcsolatban (újabb redflag)


Júliának nagyon hiányoztam, hát persze ő is nekem, ez így november vége december eleje, sikerült kirúgatnom magam a cégtől ahol dolgoztam, szóval nem voltam tele pénzzel.


Júlia úgy gondolta eltölthetnénk egy kis időt nálam, (nála nem lehet mert az exével lakik külön szobában redflag betöltve) hát az nem fog összejönni, de megoldjuk, mi lehetne erre a legjobb megoldás mint egy apartman.


Megbeszéltük szilvesztert és az újévet együtt töltjük, totál rózsaszín köd lepte el a fejem, otthon meséltem a hőn szeretett Júliáról, mindenki tudta, hogy szívni fogok egyedül én nem 🤣

A föld alól is előkapartam a pénzt hogy egy kellemes mindent eldöntő első találkozásunk legyen.


Eljött a szilveszter reggel mindenki mondta otthon majd egy fogatlan C type fog jönni sírva fogok fakadni, át futott az agyamon, hogy mi van ha tényleg... 

Kimentem a buszmegállóba, lesek nézek egyik sem hasonlít rá...

 Hát mondom fail, jól átbasztak...


 Csak ki kéne deríteni most mi a történet, eszembe jutott megvan az otthoni száma, nosza fiam hívd fel 06 1, csávó felveszi bemutatkozik, kértem Julit a telefonhoz, jajj te vagy az a rokon akihez megy Szilveszterre, persze én, már úton van... Hát jó köszcsá de milyen rokon vagyok én (120 redflag).


Hívom a mobilon nem veszi fel, hát buksi ebből nem lesz sem gyertyafényes vacsora sem kufirc sem love... Egyszercsak szia Júlia vagyok (nabazdmeg 🤣) pont ugyanolyan szép mint képeken (ekkora szerencséd nem lehet, nem is lett 😁)


Köszönni még volt időm nem húzta az időt hamar gyorsan nyálcsere talán azóta is a leghosszabb ideig tartó volt 🤣


Hát jó mondom induljunk akkor az apartmanba lecuccolunk és elmegyünk vacsorázni, ki volt bérelve egy külön helység, gyertyafény amit akarsz 🤣


Hát ő nem szereti a puccos helyeket (hát kösz jókor mondod)...


Végül csak elmentünk ahogy illik kabátot levettem róla széket kihúztam és a többi ( úgy el is gondolkoztam magamon hogy ezt lehet túltoltam).


Elmesélte hogy így még soha senki nem bánt vele stb stb a szokásos kábító duma, persze ittam minden szavát.


Megvacsoráztunk életünk lapjait történeteit elmondtuk egymásnak, szegény lány hogy agyonverte az élet, fiatal kora ellenére (19) mekkora élet tapasztalat mennyire egy síkon gondolkozunk 🙃 ő az igazi papot ide most...


Sétáltunk egy kört a városban bemutattam néhány ismerősnek, sikerült egy exnek is (ő nem annyira értékelte nem is értem miért 🤔🙃), vissza az apartmanba. 


Gondoltam adjuk meg a módját mindennek gyertya ingyom bingyom meg amit akartok, előhúzott egy literes Royal vodkát (azta megbokrosodott hétszentségit neki, csak nem meg akarja inni 🤣, hát de...)


Kérek e vodka narancsot hát miért is ne, valójában narancsos vodka lett olyan 2 deci vodka deci narancs jelleggel, híjnye baszdki inni nem bírsz és ezt meg kell igyad, hát nehogymár egy no majd túltesz rajtam, fintorogva betoltam, illedelmesen megköszöntem, majd szemeim kijöttek mint az éticsigának úgy itta mint ha nem lenne holnap... Hát na bumm sokat járt társaságba én még nem 🤣


Leültünk cigi pezsgő kis likőr ingyom bingyom, beszélgetés, majd feldobta hogy menjünk együtt fürödni, anyám szavai még a fülemben ( mi van ha töke van a menyasszonynak?... Gondolat fel alá, fel alá teljesen rám települt... Valahogy csak ki kéne deríteni, mert ha mégsem úgy van minden ahogy... 


Mondom ne siessünk pakoljunk ki a szekrénybe és majd utána. Pakol pakol árgus szemekkel figyeltem, nincs méteres dildó ez már jó jel 🙃 pakol pakol hát mondom ennek vagy nincs bugyija vagy nem hordja nem jó jel... Majd megjöttek a bugyik is ilyen csipkés olyan mittudoménmi, huhh valószínűleg nincs farka, de még nem biztos ( mi ez ha nem üldözési mánia).

Megint kis pezsgő ez az amaz, hirtelen az ölemben termett, nyálcsere fél szemem keresi amit, hát jó neki nem állt fel de nekem legalább igen, hát ez fail 🤣 nyertünk 🤣


Majd úriember módjára előre engedtem zuhanyozzon nyugodtan addig megnézem Sas Jóskát a tvben hátha mond valami okosat (nyilván nem ).


Lezuhanyzott próbáltam valami lelket önteni magamba fel fel törtek emlékek az elmúlt 2.5 év hadifogságából...


Megjelent vizes hajjal abban a csipkés egyberuhában ( gőzöm nincs mi a neve), rám vetette magát, nyálcsere miegymás... 


Ma megerőszakollak jelleggel, jó hát ne haragudj először elmegyek zuhanyozni, egész nap ez a ruha tudod leizzadtunk (valójában a régi emlékek jártak a fejemben és no be is voltam fosva a csajtól 🤣)


Zuhany stb kicsattogtam, nézek az ágyra mint sült csirke a sütő ajtóra, ennek a fele se tréfa akkora dudák de akkorák, mi a szent szart fogok én kezdeni...  


Kell egy kis bátorító esélyem nem volt bátorítóig eljutni, magához húzott etc etc... Valahogy mindig eltereltem a témát, a maga módján tudatta, hogy szeret elég kiscsikó voltam ahhoz, hogy minden szavát elhigyjem 🙃 (azokutàn is hogy a bizonyos férfihang azt mondta hogy rokonhoz megy szilveszterre).


Végül beadtam a derekam megtörtént aminek meg kell, ilyen előjátékban sosem volt részem, hát mondom Tamáska itt valami kurva nagyot kell domborítani, akárhogy is csinálod szégyenbe mégsem maradhatsz 🤣


Hogy sikerült e nem tudom, mert kezdtük elölről az egészet kifulladásig, erősen olyan gondolatom volt, hogy azt gondolja valami baknyúl lehetek csak épp nem dobbantok a lábammal orgazmus után 🙃 végül kis kifli nagy kifli pózban elaludtunk, már újévet ütött az óra, hajnal 3 is lehetett kegyetlenül ütik az ajtót... Hát mondom buksi itt fekszem egy szál faszba egy bomba nővel ezek meg nem bírnak magukkal, ki a bánat nem hagy minket békén, meg is volt a kép, ajtó kinyit olyat lecsap hogy még az apja is felszisszen...


Felöltöz ajtó kinyit, az apartman tulajdonosa, hogy azonnal el kell hagynunk a szállást, mert dohányoztunk... Buksifül persze hogy dohanyoztunk, sőt a termosztátot is feltekertük... Hát nem majd 18 fokban leszünk itt...

( A dohányzás épp azon az elsejei napon lett tiltott kb mindenhol, így valójában megtehette hogy kirak minket mint a szart...)


Egy darabig vitatkoztunk majd közölte rendőrt hív mivel jogosulatlanul vagyunk ott... Ember kifizettem mindent 3 napra (nem kértem számlát így valójában tényleg nem voltunk ott papíron). 1 órán belül távozni kellett, hát Tamás rajtad a világ szeme szerezz gyorsan valahol valamit, nem lehet csak úgy elbaszni ezt a napot... Végig hívtam mindent sehol semmi, majd egyszercsak hát lenne egy szegényes szoba (bánja faszom milyen 🤣) de hogy ez dohányzó zavar e... Ooooo isten ujja megérintett 10 perc és ott vagyunk 🙃


Egy kedves 50 körüli hölgy engedett be a szegényes szobába, ami amúgy maximum kicsi volt de semmiképpen nem szegényes, hozott dugó húzót poharakat mindent ami kellhet.


Ismét eljött a pillanat ami úgy néz ki, kéz a kézben, más a kézben, kéz a másban és más a másban 🙃 ismét konstatáltam a lány nagyon tud valamit az nem derült ki, a mai napig sem hogy az akkori rózsaszín köd vagy más volt a dolog hátterében 🙃 


Eljött január 2 a búcsúzás napja...

Akkor úgy éreztem bárcsak örökké tartana ez a 2 nap.

Könnyek között búcsúztunk, (a szemei a mai napig előttem vannak) hát mi ez ha nem igaz szerelem 🤣


Elindult haza a busszal, céltalanul bolyongtam a városban, a 2 napos mozifilmet vetítettem magamnak, majd irány haza a szülői házba...


Széles mosoly mint a kedveli békának, vacsora elmesélem, hogy bizony papot ide ő az igazi, szerintem édesanyámban itt dőlt össze egy világ, hogy ennek tényleg csak ennyi esze van, utólag már tudjuk jogosan.


Hazaért Júlia te drága, ahogy lenni szokott, áradozott rólam én persze ittam minden szavát, nemsokára ismét látjuk egymást stb stb stb


Majd nyugovóra tértünk, olyan volt mint egy álom, másnap ébredés nem ír, 10 óra nem ír, hát biztos csak elfáradt, délután 2 nem ír és nem is válaszol, na jó szeret aludni, délután 5 nem valahol na jó pánik indul...


Valamikor este 7 táján elnézést kért, de rengeteg dolga volt tele van energiával és ezt mind én csináltam vele, így szeretlek úgy meg amúgy 🙃

Hát jó persze rendes dolgos lány nem ért rá....

Hajnal 2 ig beszélgettünk, másnap, harmadnap majd mindennap ugyanez a felállás este előkerül hajnali 2ig, majd felszívódik.


Valami itt büdös kutya legyek ha itt minden úgy van ahogy mondja...


Egyszercsak üzenet legyen Sándor és amúgy tényleg így hívták a faszit. Megérdeklődte, hogy hány orgazmust sikerült Júliának okozni a 3 napban...


 Wtf? Sándor 🤔 mintha valami Sándor vette volna fel a telefont is... Ennek a fele se tréfa... Ahh tuti valami nyomorult kis köcsög keresztbe akar tenni Júlia nem olyan lány (chhh dehogyis 🤣🤣🤣)


Mert ő bizony az olasz csődör hát buksi Sándor nevű olasz csődör még a kalendáriumban sincsen...


Hát persze Júlia kidumálta, mindenre mindig volt logikus magyarázat, erre is... 


Sándor csak féltékennyé akar tenni, mert xyz nevű betegsége van és ő ilyen... Hát jó gratulálok mert sikerült... Egyre sűrűbb egyre hosszabb eltűnések, majd én is eltűntem, konkrétan nem válaszoltam 🤣 ő nem akar elveszíteni így szeret úgy és amúgy, de most elbújt a szekrénybe mert annyira fél a Sàndortól...


Persze mindjárt megyek megmentelek, vigasztaltam stb ahogy szokás...


Majd egy üzenet ez már nem Sándor gőzöm nincs hogy hívták az illetőt, nem a saját nevével volt fennt, hát bizony ő is magáévá tette a lányt...

( Ez egy akkora redflag kellett volna legyen)


Persze a lány mindjárt hisztirohamban tört ki, hogy én nem bízok benne, minden titkát rám bízta, mindenét odaadta... Hát jó tényleg egy név nélküli valaki tuti csak be akar kavarni... Majd én tudom az igazat 🤣


Majd megint el el tűnt bizonyos időkre, teljesen megszokott lett. Este beszéltünk napközben nem tudtunk egymásról...


Majd Sándor ismét írt, hogy a nő az övé koccoljak már le...


Persze én mint a kandúrok koronázatlan királya tudtam ám hogy megint át akar b...I, rutinosan elküldtem hangyát szedni box kesztyűbe, mert hogy ő beteg hátha meggyógyul...

Végülis tényleg volt egy betegsége rendőr volt...


Ha nem hagyok fel a Juli zaklatásával nagy baj lesz ő bizony megtalál... Hát mondom ember hang vagy, 2 óra múlva elküldte a címem privátban... Nem baj báttya gyere ez hazai pálya 🤣


Majd elküldött néhány beszélgetést Julival, hogy épp milyen pózban meddig hányszor stb, aaa buksi ebből baj lehet...


Persze erre is volt magyarázat Juli részéről, feltörte a Facebookot mert beteg és Ida vissza irkált amíg ő aludt.


Ó stimmel szívem királynője biztos nem csalna meg 🤔🙃


Teltek múltak az idők gyűltek a viharfelhők, akárhányszor mentem volna hozzá mindig volt valami kifogás nem ér rá, szüleinél van Dunaújvárosban, barátnőzik stb stb stb


Kapcsolatunk már amennyire ezt annak lehet hívni tartott bő fél éve, valamilyen kacifántos módom kiszedtem a jelszót a facehez...


 Amíg ő aludt én olvastam olvastam és estem egyre mélyebb gödörbe, tudom nem szép dolog, de azt hiszem itt életet mentett...


Summa summarum 7 pasija volt egyidőben... Sodoma Gomora én a második voltam a sorban 🤣 óóó de rendes lány felkészült ha én deaktiv leszek esetleg Sándor is van még 5 tartalékba...


Akkor azon a ponton azt hittem nincs kiút, ma végleg meghalok...


Innen nem volt visszaút... Szakítás lett a vége...



Tanulság a zöld szem mindig rafinált nőt hordoz maga mögött 🙃 amúgy nem de ami túl szép ahhoz hogy igaz legyen az általában nem is az, ezesetben teljes mértékben így volt, srácok-lányok ha túl sok a véletlen, meneküljetek 🙃



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése