2012. december 30., vasárnap

Sztorik vagy mi fene...

Jelen pillanatban vagyonőrként melózom a Penny Marketben.
Lényeg ami lényeg:
Van 3 visszatérő tolvaj akik nagy értékben tulajdonítanak el rágót illetve kozmetikumokat mivel több boltban megjelentek már mindhárman így kaptunk képet.

A kolléganőnek magyarázván miért nézze meg mindhármat a következőt sikerült aranyköpés formájában átadnom:
"Ildikó a 3 képet jól nézd meg és ha bármelyiket látod bejönni, csengetsz mint az őrült amíg meg nem érkezem, mert a 3 illetőnek nagy értékben elkövetett emberrablás van már a számláján."




Vacsoránál:
Anya: Gyerekek ha nem fejezitek be én is úgy csinálok a villámmal mint a román 2 fogú aki villát szúrt a fejébe.
Én: Kicsoda?
Anya: Benne volt a híradóban.
Kornél: Miért volt villa a fejében? Úgy született vagy mi??




Kinnt az erkélyen egy cigi közepén:
Öcsém: Egy a baj azzal a tüzijátékkal amit fogni kell...
Én: Mi?
Öcsém: Mi van ha rossz helyen gyújtom meg vagy rosszul fogom és alul jönnek ki a szinek??
Én: Csak egy felén lehet meggyújtani.
Öcsém: De tényleg mi van akkor ha alul jön ki a szin, akkor volt egy tök...


Lány: Nagyon szeretlek.... (szerelmet vall)
Fiú: Én is szeretlek. De van egy kis gond illetve egy rossz hírem.
Lány? Mi baj?? :'(
Fiú: Megettem egy fél nyulat vacsorára :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése